بازار خمیردندان تا ۴ سال آینده به کدام سمت می‌رود؟

بازار خمیردندان تا ۴ سال آینده به کدام سمت می‌رود؟

گزارشی از کلیات پیش‌بینی‌ها درباره بازار خمیردندان در دنیا

پایگاه خبری یاهو، به نقل از ReportLinker که پایگاهی برای تحلیل بازار است، گزارشی از پیش‌بینی روند رشد بازارخمیردندان را از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴ منتشر کرده است.

یاهو می‌نویسد:

این روزها افراد نسبت به محصولات سفیدکننده‌ی دندان که یکی از انواع آن‌ها، خمیردندان‌ها هستند گرایش بیشتری دارند، البته باید گفت نسبت به مواد آسیب‌زای درون آن‌ها هم آگاه شده‌اند که خود عاملی بازدارنده برای رشد بازار این نوع خمیردندان‌ها محسوب می‌شود و این هم خود فرصتی برای تولیدکنندگان است و بازار دیگری برای محصولات حاوی مواد طبیعی را گشوده است.

ارزش بازار خمیردندان سال ۲۰۱۸ برابر با ۲۶ و ۹ صدم میلیارد دلار آمریکا تخمین زده شده بود و بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، باید تا سال ۲۰۲۴، به ۳۶ و ۹۸ صدم میلیارد دلار آمریکا با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) برابر با ۶ و ۱ دهم درصد برسد.

 

 

بازار خمیردندان تا ۴ سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ |اخبار وب سایت دکتر افشین کاوسی

 

 

 

عوامل تعیین کننده در جهت‌گیری بازار خمیردندان

در بازه‌ی زمانی که برای این تحقیق در نظر گرفته شده، افزایش مشکلات دندانی در بین کودکان و بزرگسالان که در نتیجه‌ی عادات غذایی ناسالم ایجاد می‌شود و همچنین افزایش محبوبیت محصولات بهداشت دهان گیاهی، عواملی هستند که خط‌مشی بازار خمیردندان را هدایت می‌کنند. گذشته از این، افزایش تبلیغات و انتخاب آگاهانه‌ی مصرف‌کنندگان بر رشد این بازار تأثیر می‌گذارد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، تحقیقات نشان می‌دهند توجه افراد به سلامت دهان رو به افزایش است. البته اگرچه از دهه ۱۹۶۰ پوسیدگی دندان‌های شیری رو به کاهش بوده، اما بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۴ در کودکان پیش‌دبستانی، از ۲۴ درصد به ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است. برای مثال در ایالات‌متحده‌ی آمریکا، تبعیض‌های نژادی و قومی در خدمات سلامت دهان مانند فیشورسیلانت تراپی هم مشاهده می‌شود.

بازار انحصاری

بازار خمیردندان به طور عمده در انحصار چند برند خاص از جمله کولگیت، پروکتل اند گمبل، یونیلیور و گلکسو اسمیت کلاین است. هرچند گذشته از این برندهای جهانی، محصولات محلی هم در ابن بازار نقش خود را ایفا می‌کنند؛ اما سیطره برندهای شناخته شده بر بازار خمیردندان کاملاً مشهود است.

آسیایی‌ها، بیشترین خریداران خمیردندان

از نظر جغرافیایی، آسیا-اقیانوسیه سهم عمده‌ای از بازار خمیردندان را به خود اختصاص می‌دهد، چرا که جمعیت در این منطقه مدام در حال افزایش و سبک زندگی در این منطقه در حال تغییر است و هزینه بیشتری صرف خرید محصولات بهداشتی می‌شود.

تقاضا برای خرید خمیردندان در چین به طور مداوم رو به افزایش است. تحقیق ملی اپیدمیولوژیک سلامت دهان در چین، پیوسته نظرسنجی‌ها و آمارهایی را در باب سلامت دهان مردم ارائه می‌کند که نشان می‌دهند بخش اعظم جمعیت این کشور از مشکلات دهان و دندان رنج می‌برند. همین موضوع باعث تغییر رویکرد افراد در انتخاب خمیردندان، از گزینه‌های ارزان به سمت گزینه‌های باکیفیت متوسط و بالا شده است.

منبع:سایت خبری تحلیلی دندانه

 

توجه

برداشت واستفاده از مطالب  این سایت با ذکر منبع مجاز میباشد.

بازگشت به اخبار

 

بیشتر بخوانید….

 

 

قالبگیری سنتی VS قالبگیری دیجیتال

دنیای دیجیتال و دندانپزشکی

دندان قروچه ، راههای کنترل و درمان

 

لطفا ما را در اینستاگرام نیز دنبال فرمایید

 

کلمات کلیدی

دندانپزشک – دندانپزشکی – دندانپزشکی دیجیتال – دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی ترمیمی – لمینت سرامیکی – لامینت سرامیکی – لامینت دندان – هینوتیزم – هیپنوتیزم در دندانپزشکی – کرمانشاه – کرمانشاهی – دندانپزشکان کرمانشاه – عصب کشی – اندودانتیکس – درمان ریشه دندان – پروتز ثابت – روکش دندان – ایمپلنت فوری – دکتر افشین کاوسی – دکتر هاوش غارتی – لیزر در دندانزشکی – کاربرد لیزر در دندانپزشکی – جراحی لثه با لیزر – معنای لیزر – لیزر دایود – بایولیز – دندانپزشکی مدرن – جراحی لثه – جراحی دندان عقل – دندان عقل نهفته – جرمگیری دندان – بلیچینگ – سفید کردن دندان – زیبایی دندان –  طراحی لبخند – طرح لبخند – جراحی تحت هیپنوتیزم – دندانپزشکی با هیپپنوتیزم – مدیریت مطب و کلینیک – دکتر کاظم آشفته یززدی – دکتر سیدمهدی جعفری – ایمپلنت دندان – کاشت دندان – جایگزینی دندان – ایمپلنت هدایت شده – ایمپلنت دیجیتال – نیودنت – اشترومن – کیت جراحی ایمپلنت – کامپوزیت ونیر – ونیر دندان – اینلی – اونلی – اورلی – ترمیم دندان – ترمیم همرنگ دندان – ترمیم سفید رنگ دندان – ترمیم دندان با کامپوزیت – ترمیم طبیعی دندان – آمالگام – تعویض آمالگام – طاق بستان – دندانساز – دندانساز تجربی – دندانپزشک تجربی – هنر دندانپزشکی – علم و هنر دندانپزشکی – لابراتوار دندانسازی – تکنسین دندان – تکنسین دندانپزشکی – دستیار دندانپزشک-ویروس کرونا – بیماری کرونا-جهش کرونا – کرونا و دندانپزشکی- کویید ۱۹ و دندانپزشکی – کنترل عفونت در دندانپزشکی – مطب دندانپزشکی زیبا – مطب دندانپزشکی شیک – معماری مطب دندانپزشکی – پرینتر سه بعدی – روکش  موقت – نایت گارد – دندان قروچه – براکسیزم – ناهنجاری فک و صورت – ارتودنسی شفاف – الاینر شفاف – ترمیم کامپوزیت خلفی – بیماریهای لثه – بیماریهای دهان- کامپوزیت دندان – دوکتور ددان – کرماشان – بیمه دندانپزشکی – دپیگمانتاسون لثه – کدکم – سینوس لیفت – پیوند استخوان – جراحی ایمپلنت – ایمپلنتولوژی –  بوی بد دهان – کیست دندان – دندان درد – آموزش بهداشت دهان کودکان – بهداشت اطفال – مسواک کودکان – دندان شیری – پرینتر سه بعدی – روکش موقت – dental laminates – smile -Kermanshah – kermanshah dentist – kermanshah dentistry office -تببیض الاستنان – زراعت الاسنان فی ایران – فنیز الترکیبیات کرمانشاه – طبیب الاسنان ایرانی -زراعت الاسنان فی یوم واحد ایران – دندانپزشک خوب کرمانشاه – رزین کامپوزیت – مواد دندانپزشکی با کیفیت – طراحی لبخند دیجیتالی – اموزش اگزوکد – طراحی در اگزوکد –

دکتر افشین کاوسی

دکتر افشین کاوسی

دندانپزشک
فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سوال خود را مطرح کنید :


چنانچه در خصوص مطلب فوق سوالی دارید ،لطفا در فرم زیر مطرح بفرمایید